Skip to main content Skip to search

Knjigovodstvo za mikro i mala preduzeća

Za mikro i mala preduzeća (DOO) i za preduzetnike (koji vode poslovne knjige po sistemu dvojnog knjigovodstva), naša agencija nudi uslugu vođenja poslovnih knjiga, a što uključuje:

  • sintetičku i analitičku evidenciju svih poslovnih promena

  • vođenje robnog knjigovodstva

  • izradu kalkulacija cene koštanja, nabavne cene i prodajne cene

  • vođenje evidencija o ulaznim i izlaznim fakturama

  • vođenje evidencija o troškovima i prihodima po mestima troškova (organizacionim jedinicama)

  • sastavljanje internih izveštaja prilagođenih potrebama klijenta

  • mogućnost dostavljanja i preuzimanja svih podataka elektronskim putem

  • obračun PDV i obračun poreza na imovinu, poreza na prenos aposolutnih prava i drugih poreza

  • vođenje evidencije o radnicima i staranje o zdravstvenim knjižicama

  • obračun zarada sa obračunom poreza i doprinosa za sve zaposlene, kao i elektronsko podnošenje istih

  • obračun ostalih naknada po ugovorima o delu i drugim ugovorima gde je primalac fizičko lice, kao i elektronsko podnošenje istih

  • obračun poreza i praćanje rokova za podnošenje poreskih prijava

  • vođenje analitičke evidencije o osnovnim sredstvima

  • vođenje evidencija o platnom prometu i gotovini (blagajna)

  • izradu i podnošenje finansijskhi izveštaja (završnog računa)

  • izradu studije o transfernim cenama

  • vađenje potvrde o izmirenim poreskim dugovanjima

  • izrada M4 obrasca

 

 

NAPOMENA:

U zavisnosti od specifičnosti delatnosti svakog klijenta, prilagođavamo i naše usluge.

Ukoliko vas zanima okvirna cena naših usluga, molimo vas da popunite formular na sledećem LINKU.